Veelgestelde vragen

Neem rustig de tijd om de veelgestelde vragen door te nemen. De kans is groot dat je hier het antwoord vindt op je vraag. Toch niet gevonden wat je zocht? Neem dan gerust contact met ons op via support@lecavelle.nl.

Contact

Contact

Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder. Onze experts staan ​​7 dagen per week klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Contact: support@lecavelle.nl of klik hier

Wij streven er altijd naar om elke vraag binnen 48 uur te beantwoorden. Uiterlijk binnen 14 dagen.

Stuur een mail naar support@lecavelle.nl

Verzending

Wij bieden gratis verzending binnen NL & BE.

Onze gemiddelde levertijd ligt tussen de 10 en 15 dagen. Af en toe kunnen leveringen vertraging oplopen. In dit geval zou het uiterlijk 30 dagen zijn.

Wees geduldig en wacht minimaal 4 dagen, omdat er in sommige gevallen vertragingen kunnen optreden bij het volgen van updates. Indien uw pakket na deze tijd nog steeds geen beweging vertoont, neem dan gerust contact met ons op. Ons klantenserviceteam is beschikbaar om verdere hulp te bieden.

Zodra uw pakket wordt verzonden, sturen wij u een e-mail met een Track en Trace. Hier kunt u de status van uw bestelling terugvinden. Vul het bestelnummer en het tracking nummer op de site in.

Retour

Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen, waarin de klant zijn of haar pakket zonder opgave van reden mag retourneren. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat het pakket is ontvangen. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons moet worden teruggestuurd.

Voorwaarden retourneren

Alle artikelen moeten aan ons worden geretourneerd in een ongedragen en ongewassen staat die geschikt is voor wederverkoop, met de labels nog aan het artikel bevestigd.


Verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Retourneren is op eigen kosten. De kosten kunnen verschillen per land waar het product gekocht is en het koeriersbedrijf via waar u het verstuurd.

Dat kan via onze klantensupport support@lecavelle.nl Vermeld in de mail graag uw bestelnummer en de e-mail waarmee uw product gekocht is. Ook willen wij graag de reden van retour weten en bijbehorende foto's

Bestelling & Betalen

In de meeste gevallen kunnen wij de gegevens van uw bestelling niet wijzigen nadat deze is geplaatst, omdat wij uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verpakken. Als u het echter snel genoeg laat weten dan kunnen we nog maatregelen treffen

Mocht het artikel niet passen? Stuur het dan naar ons terug voor de juiste maat.

Direct na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Deze e-mail bevat het bestelnummer, het besteloverzicht en het verzendadres.

Heeft u uw bestelling niet ontvangen? Het spijt me dat te horen! Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging met het ordernummer. Dezelfde dag wordt uw bestelling verzonden. Hier ontvang je een e-mail met een track en trace om het pakket te volgen. Heeft u deze mail niet ontvangen of is de status van uw pakket onduidelijk?